Gyakran ismételt kérdések
1. Első alkalommal mit kell hozni magammal és milyen dokumentumokat kell kitöltenem a helyszínen?
Korábbi orvosi dokumentációját (EESZT-ben csak akkor látjuk, ha a DÖR az ügyfélkapun feloldásra került), gyógyszerlistáját.
Gasztroenterológiai vizsgálatra első alkalommal hozzon magával székletmintát, az ehhez tartozó tartályt a gyógyszertárban tudja beszerezni, a minta tárolása hűvös helyen történjen. Pelenkás gyermek esetén, elég a pelenka, popsitörlő nélkül.
Rendelőnkben a maszk használata csak felső légúti hurutos tünetek esetén kötelező.
Gyermek vagy idős személy vizsgálata esetén nem elegendő, ha csak az orvosi dokumentációt hozza magával a szülő vagy a hozzátartozó, minden esetben a beteg személyes megjelenésére van szükség!
A vizsgálat előtt az Egészségközpontban bejelentkezéskor kötelezően ki kell tölteni az adatvédelmi nyilatkozatot és a hozzájáruló nyilatkozatot, ez a feltétele az ellátásnak. Ennek hiányában nem áll módunkban ellátni Önt.
2. Doktornővel tudnék-e telefonon beszélni?
Ha új betegünk, akkor erre nincs lehetőség, de tudunk biztosítani egy vizsgálati időpontot.
Rendelésünkre járó betegek esetén sincs erre lehetőség, mert rendelési időben az orvosok nem fogadnak telefont.
Amennyiben általunk kért lelet eredménye sürgős cselekvést igényel, keressük Önt a bejelentkezéskor megadott telefonszámán. Ha ez a sürgősség nem áll fenn, de leletét meg kívánja beszélni a következő kontroll előtt, erre be tud jelentkezni online, hétfőnként 18 órától (gasztroenterológiai betegek esetén). Csak sürgős esetben fel tudja tenni a kérdéseit a gasztro@nutrimedszentes.hu címen is.
3. Mennyibe kerül az első alkalom?
Gasztroenterológián az első szakorvosi vizsgálat díja 25.500 forint, és ehhez adódik hozzá a további vizsgálatoknak az ára, amennyiben azokra szükség van.
4. Tartalmazzák-e a szakorvosi vizsgálatok árai az egyéb vizsgálatok árait?
A szakorvosi vizsgálatok árai a helyszínen végzendő egyéb vizsgálatok árait (pl: székletvizsgálatok, labor, stb.) nem tartalmazzák.
5. Hol található a rendelő?
6600 Szentes, Arany János utca 3.
6. Kártyával, készpénzzel tudok-e fizetni?
Bankkártyás és készpénzes fizetésre is van lehetőség. Egészségpénztári kártyával viszont nem tud fizetni.
7. Számlát tudnak-e kiállítani?
A számlát még a fizetés megtörténte előtti kérés esetén tudunk kiállítani (egészségpénztár nevére is), nyugtát mindenki kap, de a pénztártól való távozás után már nem tudunk módosítani, számlát kiállítani.
8. Védettségi igazolvány nélkül elvégzik-e a vizsgálatot?
A kért vizsgálatokat védettségi igazolvány nélkül is elvégezzük. Tükrözéses vizsgálat előtt COVID teszt készül a védettségi igazolvány meglététől függetlenül.
9. Egészségkártyával tudok-e fizetni?
Egészségkártyával nem tud fizetni, de számlát tudunk kiállítani az Ön vagy az Egészségpénztár nevére. Ezt az igényt a fizetés előtt jelezze a pénztárnál. Ebben az esetben legyenek Önnél az Egészségpénzár által kért adatok, pl. tagkód.
10. Kötelező szájmaszk?
Rendelőnkben a maszk használata csak felső légúti hurutos tünetek esetén kötelező.
11. Lelet megbeszélésre van-e lehetőség?
Más intézményből hozott leletet nem értékelünk, csak vizsgálattal együtt.
Az általunk kért vizsgálatok eredményeinek megbeszélése és értékelése a soron következő kontroll alkalmával történik.
Amennyiben általunk kért lelet eredménye sürgős cselekvést igényel, keressük Önt a bejelentkezéskor megadott telefonszámán. Ha ez a sürgősség nem áll fenn, de leletét meg kívánja beszélni a következő kontroll előtt, erre be tud jelentkezni online, hétfőnként 18:20-tól (gasztroenterológiai betegek esetén). Csak sürgős esetben fel tudja tenni a kérdéseit a gasztro@nutrimedszentes.hu címen is.
12. Hogyan kapom meg a vizsgálati eredményeimet?
Szövettani vizsgálat eredményét csak személyesen veheti át, az átvétel tényét aláírásával kell igazolnia.
A laborvizsgálatok eredményeit megkapja:
Spektrum Lab által készített vizsgálatok esetén: az Ön által megadott e-mail címre küldve titkosított formában, amennyiben ehhez aláírásával hozzájárult.
Egyéb laborpartnerek esetében meg tudja nézni ügyfélkapuján keresztül az EESZT rendszerében, vagy háziorvosa segítségével ugyanitt, de ha munkaidőben személyesen befárad a rendelőbe, kinyomtatott formában odaadjuk.
Leletet telefonon nem közlünk, sms-ben, e-mailben nem küldünk!